Короткий опис(реферат):
Досліджено трансформацію репутаційного менеджменту в умовах глибоких суспільно-політичних, економічних та безпекових змін, спричинених війною в Україні. Розглянуто сучасні підходи до управління репутацією організацій у кризових умовах та виокремлено ключові чинники, що впливають на репутаційний капітал у період військових загроз. Обґрунтовано актуальність формування корпоративної репутації як чинника
стратегічної стійкості бізнесу, органів влади та громадських інституцій. Запропонова-
но інструменти адаптивного репутаційного менеджменту, що базуються на принципах
відкритості, прозорості, етичності та довіри. Проведено аналіз викликів до управління
репутацією та визначено напрями подальшого розвитку систем репутаційного менеджменту в Україні в умовах повоєнного відновлення.