Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Главацька, Юлія | |
dc.contributor.author | Рощук, Анастасія | |
dc.date.accessioned | 2025-06-13T09:32:23Z | |
dc.date.available | 2025-06-13T09:32:23Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/10921 | |
dc.description.abstract | Критичне мислення включають до переліку компетенцій освітніх програм усі заклади вищої освіти України. У такому разі освітній процес – це не лише засіб розвитку обізнаного здобувача, а й процес формування внутрішньої мотивації до навчання, який має бути націлений на самоосвіту, саморозвиток, самовдосконалення здобувача у його майбутній творчій професійній реалізації. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | ХДАЕУ | ru |
dc.subject | критичне мислення, модальні дієслова, вища освіта, англійська мова | ru |
dc.title | КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ ЯК ПРИНЦИПОВА КОНЦЕПЦІЯ ОСВІТИ | ru |
dc.type | Other | ru |