Репозиторий Dspace

КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ ЯК ПРИНЦИПОВА КОНЦЕПЦІЯ ОСВІТИ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Главацька, Юлія
dc.contributor.author Рощук, Анастасія
dc.date.accessioned 2025-06-13T09:32:23Z
dc.date.available 2025-06-13T09:32:23Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10921
dc.description.abstract Критичне мислення включають до переліку компетенцій освітніх програм усі заклади вищої освіти України. У такому разі освітній процес – це не лише засіб розвитку обізнаного здобувача, а й процес формування внутрішньої мотивації до навчання, який має бути націлений на самоосвіту, саморозвиток, самовдосконалення здобувача у його майбутній творчій професійній реалізації. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ХДАЕУ ru
dc.subject критичне мислення, модальні дієслова, вища освіта, англійська мова ru
dc.title КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ ЯК ПРИНЦИПОВА КОНЦЕПЦІЯ ОСВІТИ ru
dc.type Other ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись