dc.contributor.author |
Кирилов, Ю. Є. |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-02T08:05:48Z |
|
dc.date.available |
2020-03-02T08:05:48Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Кирилов Ю.Є. Бренд "Житниця Європи": міф чи реальність / Ю.Є. Кирилов // Економіка АПК, 2014. - № 3. – С. 101-107 |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/908 |
|
dc.description.abstract |
Постановка проблеми. Інтенсифікація процесів глобалізації, які є основною закономірністю формування сучасної світової системи господарювання, неоднозначно впливає на розвиток національних соціально-економічних систем. Особливої актуальності набуває проблема визначення місця кожної національної економіки у глобальній економічній системі.Формою прояву місця національної економіки у світогосподарській системі, засобом посилення її міжнародної конкурентоспроможності є сформований бренд країни. Великого значення проблема формування бренду набуває на стадії трансформаційних перетворень. Правильно сформований та визнаний світом бренд країни дає їй змогу брати участь у вирішенні питань глобального характеру завдяки підвищенню політичного й економічного впливу; допомагає здобути міжнародний авторитет і довіру інвесторів; стає інструментом, який сприяє налагодженню міцних міжнародних партнерських стосунків, підвищенню добробуту своїх громадян, розв’язанню соціально-економічних проблем у середині країни. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Інститут аграрної економіки, національний науковий центр, Луганський національний аграрний університет, Миколаївський державний аграрний університет, Сумський державний аграрний університет |
ru |
dc.subject |
Кафедра публічного управління та адміністрування |
ru |
dc.title |
Бренд "Житниця Європи": міф чи реальність |
ru |
dc.type |
Article |
ru |