Репозиторий Dspace

Бренд "Житниця Європи": міф чи реальність

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кирилов, Ю. Є.
dc.date.accessioned 2020-03-02T08:05:48Z
dc.date.available 2020-03-02T08:05:48Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Кирилов Ю.Є. Бренд "Житниця Європи": міф чи реальність / Ю.Є. Кирилов // Економіка АПК, 2014. - № 3. – С. 101-107 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/908
dc.description.abstract Постановка проблеми. Інтенсифікація процесів глобалізації, які є основною закономірністю формування сучасної світової системи господарювання, неоднозначно впливає на розвиток національних соціально-економічних систем. Особливої актуальності набуває проблема визначення місця кожної національної економіки у глобальній економічній системі.Формою прояву місця національної економіки у світогосподарській системі, засобом посилення її міжнародної конкурентоспроможності є сформований бренд країни. Великого значення проблема формування бренду набуває на стадії трансформаційних перетворень. Правильно сформований та визнаний світом бренд країни дає їй змогу брати участь у вирішенні питань глобального характеру завдяки підвищенню політичного й економічного впливу; допомагає здобути міжнародний авторитет і довіру інвесторів; стає інструментом, який сприяє налагодженню міцних міжнародних партнерських стосунків, підвищенню добробуту своїх громадян, розв’язанню соціально-економічних проблем у середині країни. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Інститут аграрної економіки, національний науковий центр, Луганський національний аграрний університет, Миколаївський державний аграрний університет, Сумський державний аграрний університет ru
dc.subject Кафедра публічного управління та адміністрування ru
dc.title Бренд "Житниця Європи": міф чи реальність ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись