dc.contributor.author |
Круковська, О.В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-11T07:47:38Z |
|
dc.date.available |
2023-12-11T07:47:38Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Круковська О.В. Нові організаційно-економічні принципи управління послугами в індустрії гостинності на корпоративному рівні готелів і ресторанів ІI Всеукраїнська науково-практична конференція "Сучасний стан та потенціал розвитку індустрії гостинності в Україні" 25 квітня 2023 рік м. Кропивницький ХДАЕУ |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8414 |
|
dc.description.abstract |
В ідентифікації категорії “гостинність” мова має йти й про економічні
запити споживачів та економічні вигоди надавачів, які можна оцінити через
показники собівартості, вартості та ціни послуги. В свою чергу, це долучає до
процесу ідентифікації категорії “послуги” в індустрії гостинності у сфері
готельно-ресторанних підприємств й таку визначальну її ознаку та функцію як,
якість, відповідність стандартам, а також співвідношення у системі “ціна –
якість”. Саме уявленням про нього значною мірою користуються споживачі
при виборі послуг гостинності. |
ru |
dc.publisher |
Херсонський державний аграрно-економічний університет |
ru |
dc.subject |
послуги |
ru |
dc.subject |
гостинність |
ru |
dc.subject |
Кафедра готельно-ресторанного та туристичного бізнесу |
ru |
dc.title |
Нові організаційно-економічні принципи управління послугами в індустрії гостинності на корпоративному рівні готелів і ресторанів |
ru |
dc.type |
Article |
ru |