Abstract:
Визначено структуру та склад логістичного сервісу ресторанних закладів у складі готельно-ресторанного господарства; його відмінності стосовно здійснення функцій, завдань, чинниківрозвитку та управління ними в залежності від специфіки ресторанного бізнесу. Виявлено, щоєдиної моделі його побудови не може бути об'єктивно. Разом з цим можна використовуватиуніфіковані класифікації та групування матеріальних запасів; логістичних потоків і вантажообі-гу; програмування й інформаційного забезпечення; зрозумілі методи оцінки й стандарти, у т.ч.міжнародні. Враховуючи, що продукція ресторанів — це свіжі страви, які потребують свіжих таякісних продуктових інгредієнти, логістичний сервіс розглядається як важливе джерело їх кон-курентоспроможності. Адже саме їх вартість та вартість поставок і зберігання (фудкост) найб-ільшим чином впливають на собівартість готових блюд, отже й на їх ціну та прибутки ресторан-них підприємств загалом. Тому пропозиції по розвитку логістичного сервісу доцільно допов-нювати іншими заходами: корегуванням меню, виходячи з маржинальності страв, можливос-тей якісних поставок; удосконаленням обслуговування, рекламою; ребрендингом та ін.