00 DSpace/Manakin Repository

ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНА МОДЕЛЬ НАВЧАЛЬНОЇ СИТУАЦІЇ В ПРОЦЕСІ ВИЗНАЧЕННЯ ГРАФІЧНОГО ПОНЯТТЯ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чепок, Роман
dc.date.accessioned 2023-11-30T15:30:57Z
dc.date.available 2023-11-30T15:30:57Z
dc.date.issued 2023-05-22
dc.identifier.citation Чепок Р.В. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНА МОДЕЛЬ НАВЧАЛЬНОЇ СИТУАЦІЇ В ПРОЦЕСІ ВИЗНАЧЕННЯ ГРАФІЧНОГО ПОНЯТТЯ ru
dc.identifier.issn 2786-4952
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8328
dc.description.abstract На сучасному етапі прискореного економічного розвитку різних галузей, збагачення духовної культури людства, стрімкого соціального і політичного життя України ставляться відповідні вимоги до всебічного розвитку особистості в суспільстві розвинутої країни. У цьому бурхливому потоці особливого значення, поряд із словесними, набули графічні засоби передачі інформації, без яких не можливо уявити повноцінного суспільства, що кожну мить отримує, передає чи набуває корисну для нього інформацію. Таким засобом передачі інформації є різного роду креслення, схеми, технічні рисунки, криптограми, знакові моделі тощо. Це означає, що майже у всіх сферах народного господарства, розгалуженої механізації й автоматизації виробничих процесів, упровадженні новітніх технологічних процесів вимагаються висококваліфіковані кадри, які можуть вільно оперувати графічними засобами інформації. У сучасному виробництві креслення відіграє особливу роль, оскільки є основним конструкторсько-технологічним документом. Без графіки не існуватиме ні сучасне виробництво, ні діяльність сучасного працівника. Графіка є засобом вираження технічної думки, засобом передачі інформації про об’єкт виробничої діяльності людини, воно пояснює конструкцію та роботу машин і механізмів, взаємозв’язок деталей у складальних одиницях. На перший погляд графічні дисципліни мають сталі правила, вони мають незмінні постулати, знаючи які залишається лише дотримуватися їх. Однак, аналізуючи наукову, методичну, історичну літературу, пов’язану з графікою, можна зробити висновок, що дана наука має свій бурхливий розвиток, який наслідує, а в останній час і передує прогресу майже у всіх галузях виробництва. Останнє є певною перепоною для випускників багатьох закладів вищої освіти, у тому числі, випускників закладів професійної освіти. ru
dc.publisher ХДАЕУ ru
dc.subject Інженерна графіка, методика викладання, освітній простір, психолого-педагогічна думка, процес мислення, логіко-тезаурусна концепція ru
dc.title ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНА МОДЕЛЬ НАВЧАЛЬНОЇ СИТУАЦІЇ В ПРОЦЕСІ ВИЗНАЧЕННЯ ГРАФІЧНОГО ПОНЯТТЯ ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу