DSpace Repository

Теоретичні основи реалізації міжпредметних зв’язків у навчанні фахових освітніх компонент в закладах професійної освіти.

Show simple item record

dc.contributor.author Чепок, Роман
dc.date.accessioned 2023-11-30T15:20:28Z
dc.date.available 2023-11-30T15:20:28Z
dc.date.issued 2023-10-28
dc.identifier.issn 2786-4952
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8327
dc.description.abstract Професійно-економічний вектор освіти є важливою ланкою в системі професійної підготовки кадрів, які вирішують основні завдання аграрного, промислового сектору економіки в умовах створення в Україні сучасних ринкових європейських відносин.Організація професійної діяльності спеціаліста вимагає сьогодні творчого вирішення складних виробничо-економічних завдань, ініціативних та освічених робітників. Держава сприяє удосконаленню професійної підготовки робітників. Це від обр ажено в багатьох нормативних актах, що регулюють відносини в галузі професійної освіти. Серед шляхів реформування професійної освіти провідне місце відведено удосконаленню навчально-виховного процесу в закладах професійної освіти на основі впровадження нових педагогічних технологій. В Законі України «Про професійну (професійно-технічну) освіту» механізм міжпредметних зв’язків є одним із важливих складових навчального плану-документу, що визначає плановий рівень кваліфікації випускника професійного закладу освіти. Тому для вирішення цього комплексу завдань, які ставляться перед професійною школою, значної ваги набувають міжпредметні зв’язки, що реалізуються в переліку фахових освітніх компонент. [1, 4, 5]Таким чином, міжпредметні зв'язки усебічно впливають на процес навчання – від постановки задач до його організації і результатів. Їм властиві методологічні, формуючі (освітні, розвиваючі, що виховують) і конструктивні (системоутворюючі) функції в предметній системі навчання. Поліфункціональність міжпредметнихзв'язків визначає неоднозначність їхнього понятійного трактування. Найбільш повна реалізація можливостей міжпредметних зв'язків, прояв усіх їхніх функцій у єдності досягаються, коли міжпредметні зв'язки функціонують у процесі навчання як самостійний принцип побудови локальних дидактичних систем. ru
dc.publisher ХДАЕУ ru
dc.subject Міжпредметні зв’язки, професійна освіта, освітні компоненти, професійна підготовка. ru
dc.title Теоретичні основи реалізації міжпредметних зв’язків у навчанні фахових освітніх компонент в закладах професійної освіти. ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account