Abstract:
Актуальність теми пов’язана з тим, що зараз можемо спостерігати за впливом
різних кризових явищ, які змусили викладачів і здобувачів освіти перейти на
дистанційне навчання. Виникла необхідність зрозуміти, чим загрожує надання
неякісних освітніх послуг у такому форматі, навпаки – яку користь це принесе
під час якісного надання цих послуг.
Відомо, що четверта промислова революція тісно пов’язана з цифровізацією
всіх сфер життєдіяльності суспільства. Її розвиток відбувався досить повільно,
поки в 2020 році у всьому світі не почалися вводити жорсткі карантинні
обмеження. Так, в Україні, з метою зменшення навантаження на систему охорони
здоров’я, з 12 березня 2020 року було запроваджено різні карантинні обмеження,
зокрема у найбільш важливих сферах громадського дозвілля: заборона на
проведення всіх масових культурних, розважальних, спортивних, громадських,
релігійних, рекламних та інших заходів, а також заборона на роботу об’єктів
побутового і торговельного обслуговування, закладів громадського харчування,
торговельних центрів, розважальних закладів та інших об’єктів, які мали б
приймати відвідувачів.