Репозиторий Dspace

Імідж закладу вищої освіти як засіб отримання конкурентної переваги

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Сакун, Аліна
dc.date.accessioned 2023-11-29T16:10:26Z
dc.date.available 2023-11-29T16:10:26Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Сакун А. Імідж закладу вищої освіти як засіб отримання конкурентної переваги. // Формування іміджу закладу освіти на основі сучасних комунікаційних технологій : матеріали всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації з економічних наук, 27 березня – 7 травня 2023 р. – Львів-Торунь: Ліга-Прес, 2023. С. 176-179. ru
dc.identifier.isbn 978-966-397-306-7
dc.identifier.uri https://doi.org/10.36059/978-966-397-306-7-48
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8299
dc.description.abstract Імідж закладів вищої освіти є актуальним, зумовлений забезпеченням конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг в умовах запровадження в Україні воєнного стану та їх адаптації в післявоєнний період. Зміст іміджу може змінюватись залежно від потреб цільової аудиторії, але в усіх випадках навчальний заклад має запевнити бажаючих здобути вищу освіту в тому, що вони зробили правильний вибір, вибравши саме цей заклад освіти. Студент університету, майбутній фахівець, має бути впевнений, що отримуючи диплом він обов’язково знайде собі кар’єру та шанс зростання через роботу за фахом. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Львів-Торунь : Ліга-Прес ru
dc.subject концепція вищої освіти, імідж навчального закладу, освітні послуги, ru
dc.title Імідж закладу вищої освіти як засіб отримання конкурентної переваги ru
dc.type Thesis ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись