Abstract:
Турбота про охорону довкілля є неодмінною умовою розвитку підприємств індустрії гостинності та туризму. Результати численних досліджень показують, що з кожним роком кількість туристів, які обирають більш безпечний для природного середовища відпочинок, зростає. Туристи в екологічних питаннях стали більш відповідальними: віддають перевагу тим засобам розміщення, які піклуються про збереження довкілля, з готовністю оплачують дорожчі готельно-ресторанні чи туристичні послуги, що відповідають екологічним нормам. З кожним роком з’являється все більше закладів, в яких у пріоритеті екологічність. Екологічна складова розглядається як свідома та добровільна участь підприємств у різних програмах із раціонального використання природних ресурсів. Такі підприємства готельно-ресторанного та туристичного бізнесу намагаються зберігати екологічну стабільність, зменшуючи свій вплив на довкілля.
Забезпечити екологічну складову можна шляхом виховання екологічно свідомого персоналу. Персонал є одним з найважливіших ресурсів сучасного підприємства, який потребує постійного розвитку та вдосконалення для того, щоб підприємство досягало успіхів. Виникає потреба в долученні персоналу до розробки та впровадження принципово нових систем управління організаціями, прийняття управлінських рішень, які дозволяють задовольнити потреби споживача шляхом забезпечення якості та високої екологічної цінності послуг.