Abstract:
Сьогодні індустрія туризму та гостинності є однією з найбільш прибуткових галузей
світової економіки. Вона інтенсивно розвивається, в її структурі функціонують туристичні підприємства, засоби розміщення, підприємства громадського харчування, культурно розважальні заклади тощо. Вони надають робочі місця, забезпечують надходження коштів до бюджету, впливають на розвиток інфраструктури та стабілізацію соціально-економічних процесів.
Разом з тим виникають суперечності між потребами населення у туристичних та
готельних послугах, які щоразу зростають, і можливостями їх задоволення. Наголошується на недостатній компетентності персоналу туристичної сфери, існує потреба в удосконаленні підготовки кадрів, підвищенні відповідності персоналу потребам ринку праці. З огляду на це значно вищими мають бути вимоги до підготовки фахівців туристичної індустрії, якісні характеристики персоналу повинні відповідати стандартам обслуговування відповідно до вимог, які використовують провідні світові підприємства. Розв'язання цієї проблеми пов'язане з модернізацією змісту освіти. Потрібно виявити основні проблеми у підготовці майбутніх фахівців сфери туризму та гостинності, запропонувати шляхи їх вирішення.