Abstract:
Низька конкурентоспроможність фахівців даного напряму і невідповідність їх кваліфікації вимогам ринку залишається головною проблемою в індустрії туризму. Останніми роками дана тенденція особливо зачіпає нашу країну, пред'являючи підвищені вимоги до підготовки фахівців з туризму. Адже робота в туристичній сфері вирізняється креативними підходами до формування інноваційного туристичного продукту, а це не можливо без знань сучасних тенденцій і вміння надавати комплексні персоніфіковані послуги, які задовольняють потреби туристів. Функціонування туристичного ринку залежить від якості підготовки фахівця, його здатності креативно мислити, навчатись протягом життя і самореалізовуватися в професії. Останнім часом і роботодавці все частіше виражають незадоволення рівнем туристичної освіти, скаржаться на неповну відповідність рівня підготовки фахівців вимогам ринку праці, на низький рівень вмінь та навичок випускників ЗВО, які приходять до екскурсійних бюро, туроператорських та турагентських компаній. Хоча саме слабка залученість роботодавців у розробку освітніх програм і організацію навчального процесу у закладах вищої освіти значно збільшує розрив між теоретичним навчанням і професійною діяльністю майбутніх фахівців сфери туризму.Одним із напрямів підвищення якості підготовки фахівців у туризмі є впровадження дуальної форми здобуття освіти.