dc.contributor.author |
Сакун, Аліна |
|
dc.contributor.author |
Пристемський, Олександр |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-29T08:47:09Z |
|
dc.date.available |
2023-09-29T08:47:09Z |
|
dc.date.issued |
2023-05 |
|
dc.identifier.citation |
Сакун А. Ж., Пристемський О. С. Компоненти обліково-інформаційного простору в управлінні маркетингової діяльності суб’єктів бізнесу. Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в smartсуспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри : колективна монографія / За наук. ред. І. В. Перевозової. – Львів: Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023. С. 441-461. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8145 |
|
dc.description.abstract |
В монографії окреслено роль маркетингу в підприємництві, біржовій діяльності
та торгівлі, означено психологічні аспекти особистості з точки зору маркетингових
професій, розглянуто використання інноваційних підходів та цифровізації
маркетингових процесів в процесі управління. Запропоновано практичні
рекомендації щодо управління діяльністю суб’єктів господарювання та територій на
основі маркетингового підходу. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ НАФТИ І ГАЗУ |
ru |
dc.subject |
маркетингова діяльність, суб'єкти бізнесу, бухгалтерський облік, стратегія, облікова інформація |
ru |
dc.title |
Компоненти обліково-інформаційного простору в управлінні маркетингової діяльності суб’єктів бізнесу |
ru |