00 DSpace/Manakin Repository

Компоненти обліково-інформаційного простору в управлінні маркетингової діяльності суб’єктів бізнесу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сакун, Аліна
dc.contributor.author Пристемський, Олександр
dc.date.accessioned 2023-09-29T08:47:09Z
dc.date.available 2023-09-29T08:47:09Z
dc.date.issued 2023-05
dc.identifier.citation Сакун А. Ж., Пристемський О. С. Компоненти обліково-інформаційного простору в управлінні маркетингової діяльності суб’єктів бізнесу. Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в smartсуспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри : колективна монографія / За наук. ред. І. В. Перевозової. – Львів: Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023. С. 441-461. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8145
dc.description.abstract В монографії окреслено роль маркетингу в підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі, означено психологічні аспекти особистості з точки зору маркетингових професій, розглянуто використання інноваційних підходів та цифровізації маркетингових процесів в процесі управління. Запропоновано практичні рекомендації щодо управління діяльністю суб’єктів господарювання та територій на основі маркетингового підходу. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ НАФТИ І ГАЗУ ru
dc.subject маркетингова діяльність, суб'єкти бізнесу, бухгалтерський облік, стратегія, облікова інформація ru
dc.title Компоненти обліково-інформаційного простору в управлінні маркетингової діяльності суб’єктів бізнесу ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу