dc.contributor.author |
Лишевська, Валентина |
|
dc.date.accessioned |
2022-06-13T13:42:31Z |
|
dc.date.available |
2022-06-13T13:42:31Z |
|
dc.date.issued |
2021-09 |
|
dc.identifier.citation |
Лишевськая В.М. Самовизначення майбутніх педагогів фізичної культури на основі аксіологічного підходу Virtus: Scientific Journal.Editor-in-Chief M.A. Zhurba. 2021 р. № 56.С. 55-57. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8048 |
|
dc.description.abstract |
У даній роботі розглядаються структурні компоненти формування професійно-особистісного
самовизначення здобувачів вищої освіти - майбутніх педагогів фізичної культури на основі аксіологічного
підходу. На основі аналізу психолого-педагогічної та науково-методичної літератури представлені основні
підходи і структурні компоненти професійної готовності здобувачів вищої освіти до майбутньої професії. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
NGO Sobornist (Ukraine) СPM «ASF» (Canada) |
ru |
dc.subject |
аксіологічний підхід |
ru |
dc.subject |
професійно-особистісне самовизначення |
ru |
dc.subject |
професійна компетентність |
ru |
dc.subject |
майбутні вчителі з фізичної культури |
ru |
dc.title |
Самовизначення майбутніх педагогів фізичної культури на основі аксіологічного підходу |
ru |
dc.type |
Article |
ru |