DSpace Repository

Самовизначення майбутніх педагогів фізичної культури на основі аксіологічного підходу

Show simple item record

dc.contributor.author Лишевська, Валентина
dc.date.accessioned 2022-06-13T13:42:31Z
dc.date.available 2022-06-13T13:42:31Z
dc.date.issued 2021-09
dc.identifier.citation Лишевськая В.М. Самовизначення майбутніх педагогів фізичної культури на основі аксіологічного підходу Virtus: Scientific Journal.Editor-in-Chief M.A. Zhurba. 2021 р. № 56.С. 55-57. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8048
dc.description.abstract У даній роботі розглядаються структурні компоненти формування професійно-особистісного самовизначення здобувачів вищої освіти - майбутніх педагогів фізичної культури на основі аксіологічного підходу. На основі аналізу психолого-педагогічної та науково-методичної літератури представлені основні підходи і структурні компоненти професійної готовності здобувачів вищої освіти до майбутньої професії. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher NGO Sobornist (Ukraine) СPM «ASF» (Canada) ru
dc.subject аксіологічний підхід ru
dc.subject професійно-особистісне самовизначення ru
dc.subject професійна компетентність ru
dc.subject майбутні вчителі з фізичної культури ru
dc.title Самовизначення майбутніх педагогів фізичної культури на основі аксіологічного підходу ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account