00 DSpace/Manakin Repository

Самовизначення майбутніх педагогів фізичної культури на основі аксіологічного підходу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лишевська, Валентина
dc.date.accessioned 2022-06-13T13:42:31Z
dc.date.available 2022-06-13T13:42:31Z
dc.date.issued 2021-09
dc.identifier.citation Лишевськая В.М. Самовизначення майбутніх педагогів фізичної культури на основі аксіологічного підходу Virtus: Scientific Journal.Editor-in-Chief M.A. Zhurba. 2021 р. № 56.С. 55-57. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8048
dc.description.abstract У даній роботі розглядаються структурні компоненти формування професійно-особистісного самовизначення здобувачів вищої освіти - майбутніх педагогів фізичної культури на основі аксіологічного підходу. На основі аналізу психолого-педагогічної та науково-методичної літератури представлені основні підходи і структурні компоненти професійної готовності здобувачів вищої освіти до майбутньої професії. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher NGO Sobornist (Ukraine) СPM «ASF» (Canada) ru
dc.subject аксіологічний підхід ru
dc.subject професійно-особистісне самовизначення ru
dc.subject професійна компетентність ru
dc.subject майбутні вчителі з фізичної культури ru
dc.title Самовизначення майбутніх педагогів фізичної культури на основі аксіологічного підходу ru
dc.type Article ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу