dc.contributor.author |
Черненко, Наталія Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-06-01T09:51:50Z |
|
dc.date.available |
2022-06-01T09:51:50Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7987 |
|
dc.description |
Становлення випереджаючої освіти для сталого розвитку потребує нової
педагогічної культури та мислення, нових педагогічних моделей, нового
педагогічного змісту. Сучасна освіта покликана забезпечити досягнення таких
освітніх результатів, що відповідали б цілям розвитку особистості й сучасним
вимогам суспільства. Найголовнішими серед них є формування усталених
моделей поведінки людини, зміна її ціннісних пріоритетів у бік соціально відповідальних, екологічно та гуманістично зорієнтованих форм взаємодії із
природним та соціальним оточенням |
ru |
dc.description.abstract |
Головним стратегічним завданням всієї світової спільноти сьогодні є забезпечення стабільного та ефективного існування сучасної цивілізації на засадах цілісності природного оточення, економічної життєздатності та соціальної справедливості для нинішніх та майбутніх поколінь. Розв’язання цих питань стало можливим із впровадженням у зміст соціальної та освітньої політики стратегії сталого розвитку. |
ru |
dc.publisher |
ХДАЕУ |
ru |
dc.relation.ispartofseries |
Збірник тез; |
|
dc.subject |
Економічна освіта, майбутнє, перспективи, навчання, професійна освіта |
ru |
dc.title |
ЕКОНОМІЧНА ОСВІТА ЯК ПІДҐРУНТЯ МАЙБУТНЬОЇ СТАБІЛЬНОСТІ |
ru |
dc.type |
Article |
ru |