Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Черненко, Наталія Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2022-06-01T09:51:50Z | |
dc.date.available | 2022-06-01T09:51:50Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7987 | |
dc.description | Становлення випереджаючої освіти для сталого розвитку потребує нової педагогічної культури та мислення, нових педагогічних моделей, нового педагогічного змісту. Сучасна освіта покликана забезпечити досягнення таких освітніх результатів, що відповідали б цілям розвитку особистості й сучасним вимогам суспільства. Найголовнішими серед них є формування усталених моделей поведінки людини, зміна її ціннісних пріоритетів у бік соціально відповідальних, екологічно та гуманістично зорієнтованих форм взаємодії із природним та соціальним оточенням | ru |
dc.description.abstract | Головним стратегічним завданням всієї світової спільноти сьогодні є забезпечення стабільного та ефективного існування сучасної цивілізації на засадах цілісності природного оточення, економічної життєздатності та соціальної справедливості для нинішніх та майбутніх поколінь. Розв’язання цих питань стало можливим із впровадженням у зміст соціальної та освітньої політики стратегії сталого розвитку. | ru |
dc.publisher | ХДАЕУ | ru |
dc.relation.ispartofseries | Збірник тез; | |
dc.subject | Економічна освіта, майбутнє, перспективи, навчання, професійна освіта | ru |
dc.title | ЕКОНОМІЧНА ОСВІТА ЯК ПІДҐРУНТЯ МАЙБУТНЬОЇ СТАБІЛЬНОСТІ | ru |
dc.type | Article | ru |