Аннотации:
Метою викладення навчальної дисципліни «Психологія» є: надання студентам систематизованих знань з психології, вивчення основних методологічних та теоретичних засад; засвоєння основних категорій та історичних передумов й перспектив розвитку, методів дослідження психологічних явищ; формування професійної свідомості та самосвідомості.
Описание:
Головні завдання дисципліни полягають в теоретичній та практичній підготовці студентів фаху з питань:
- формування наукового підходу до вивчення особливостей психічного життя людини й законів розвитку й функціонування психіки;
- ознайомлення з базовими категоріями й поняттями психологічної науки, основними методологічними та дослідницькими проблемами психології та шляхами їх рішення, з різноманітною проблематикою загальної психології особистості та пізнання;
- ознайомлення з основними теоретичними підходами до розуміння структури й закономірностей розвитку особистості;
- представлення аналізу індивідуальних особливостей людини (здібностей, спрямованості, темпераменту, характеру), внутрішньої (емоційної й вольової) регуляції його діяльності та засобів відбиття інформації, уявлень про формування та розвиток механізмів поведінки та діяльності;
- ознайомлення з актуальними проблемами практичної психології особистості й основними напрямками діагностування та корекції певних недоліків у розвитку окремої особистості;
- розвитку вмінь використовувати теоретичні та практичні знання з психології на практиці.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувачі повинні
Знати:
- визначення і види психічних явищ;
- механізм функціонування психіки людини;
- категорії та методи впливу при формуванні особистості.
Розуміти:
¯ термінологію дисципліни, що вивчається;
¯ навички аналізу та систематизації одержаних результатів, формулювання аргументованих висновків та рекомендацій;
¯ навички міжособистісного спілкування та роботи в команді у процесі професійної діяльності;
¯ навички самостійного збирання та критичного опрацювання, аналізування та узагальнення психологічної інформації з різних джерел.
Вміти:
- визначати певні психічні явища, та відрізняти їх одне від одного за суттєвими особливостями;
- визначати певні характеристики й типи психічних явищ;
- зв’язувати психічні функції між собою у роботі цільного психічного механізму;
- характеризувати певні прояви поведінки та діяльності людини за типовими особливостями;
- розробляти стратегію будування оптимальних відносин та виконання професійних обов’язків та власних ділових справ.