Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Варнавська, Інна | |
dc.date.accessioned | 2022-03-24T10:01:17Z | |
dc.date.available | 2022-03-24T10:01:17Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Варнавська І.В. ПОНЯТТЯ «ЗНАННЯ» ТА ЙОГО ФОРМУВАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції (заочна форма) «Якість та безпечність продукції у внутрішній і зовнішній торгівлі й торговельне підприємництво: сучасні вектори розвитку і перспективи» ПДАУ, 15 лютого 2022 року. С. 32-36. | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7925 | |
dc.description.abstract | Поняття «знання» є неоднозначним і має кілька визначень. Воно визначається як частина свідомості, як щось загальне у відображенні предметного розмаїття, як спосіб упорядкування дійсності, як продукт і результат пізнання, як спосіб відтворення у свідомості об'єкта. | ru |
dc.publisher | Полтавський державний агарний університет | ru |
dc.subject | Кафедра професійної освіти | ru |
dc.subject | знання | ru |
dc.subject | формування професійної компетентності | ru |
dc.title | Поняття «знання» та його формування на заняттях у закладах вищої освіти | ru |
dc.type | Article | ru |