dc.contributor.author |
Варнавська, Інна |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-24T10:01:17Z |
|
dc.date.available |
2022-03-24T10:01:17Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Варнавська І.В.
ПОНЯТТЯ «ЗНАННЯ» ТА ЙОГО ФОРМУВАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ У
ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції (заочна форма) «Якість та безпечність продукції у внутрішній і зовнішній торгівлі й торговельне підприємництво: сучасні вектори розвитку і перспективи»
ПДАУ, 15 лютого 2022 року. С. 32-36. |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7925 |
|
dc.description.abstract |
Поняття «знання» є неоднозначним і має кілька визначень. Воно визначається як частина свідомості, як щось загальне у відображенні предметного розмаїття, як спосіб упорядкування дійсності, як продукт і результат пізнання, як спосіб відтворення у свідомості об'єкта. |
ru |
dc.publisher |
Полтавський державний агарний університет |
ru |
dc.subject |
Кафедра професійної освіти |
ru |
dc.subject |
знання |
ru |
dc.subject |
формування професійної компетентності |
ru |
dc.title |
Поняття «знання» та його формування на заняттях у закладах вищої освіти |
ru |
dc.type |
Article |
ru |