Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Варнавська, Інна | |
dc.date.accessioned | 2022-03-15T16:00:37Z | |
dc.date.available | 2022-03-15T16:00:37Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Варнавська І. В. ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ АГРАРНО-ЕКОНОМІЧНОГО НАПРЯМУ. Topical issues of modern science, society and education. Proceedings of the 8th International scientific and practical conference. SPC “Sci-conf.com.ua”. Kharkiv, Ukraine. 2022. Pp. 21-27. Pp. 444-451. | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7920 | |
dc.description.abstract | Студенти аграрно-економічного напряму мають достатній світогляд, ерудицію, для більшості вибір педагогічної професії є усвідомленим і обдуманим. Однак є студенти, які мають переважно зовнішню мотивацію діяльності, вони зазнають значні труднощі при роботі з науковою літературою, з понятійно-категоріальним педагогічним апаратом. Зазначені характеристики студентів необхідно враховувати при організації і проведенні занять, обов’язково здійснювати індивідуальний підхід до кожного. Тому варто в освітньому процесі вишу передбачати використання різноманітних освітніх технологій на етапах, що відображають технологію поетапного формування професійної компетентності майбутнього фахівця: адаптаційно-репродуктивному, активно-діяльнісному, творчо-перетворювальному. | ru |
dc.publisher | Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua” | ru |
dc.subject | Кафедра професійної освіти | ru |
dc.subject | студенти аграрно-економічного напряму | ru |
dc.subject | професійна компетентність | ru |
dc.subject | економічне спрямування | ru |
dc.title | Етапи формування професійної компетентності майбутніх фахівців аграрно-економічного напряму | ru |
dc.type | Article | ru |