dc.contributor.author |
Варнавська, Інна |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-15T16:00:37Z |
|
dc.date.available |
2022-03-15T16:00:37Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Варнавська І. В.
ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ АГРАРНО-ЕКОНОМІЧНОГО НАПРЯМУ. Topical issues of
modern science, society and education. Proceedings of the 8th International scientific
and practical conference. SPC “Sci-conf.com.ua”. Kharkiv, Ukraine. 2022. Pp. 21-27. Pp. 444-451. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7920 |
|
dc.description.abstract |
Студенти аграрно-економічного напряму мають достатній світогляд, ерудицію, для більшості вибір педагогічної професії є усвідомленим і обдуманим. Однак є студенти, які мають переважно зовнішню мотивацію діяльності, вони зазнають значні труднощі при роботі з науковою літературою, з понятійно-категоріальним педагогічним апаратом. Зазначені характеристики студентів необхідно враховувати при організації і проведенні занять, обов’язково здійснювати індивідуальний підхід до кожного. Тому варто в освітньому процесі вишу передбачати використання різноманітних освітніх технологій на етапах, що відображають технологію поетапного формування професійної компетентності майбутнього фахівця: адаптаційно-репродуктивному, активно-діяльнісному, творчо-перетворювальному. |
ru |
dc.publisher |
Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua” |
ru |
dc.subject |
Кафедра професійної освіти |
ru |
dc.subject |
студенти аграрно-економічного напряму |
ru |
dc.subject |
професійна компетентність |
ru |
dc.subject |
економічне спрямування |
ru |
dc.title |
Етапи формування професійної компетентності майбутніх фахівців аграрно-економічного напряму |
ru |
dc.type |
Article |
ru |