dc.contributor.author |
Варнавська, Інна |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-15T15:44:12Z |
|
dc.date.available |
2022-03-15T15:44:12Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Варнавська І.В. Методичні аспекти впровадження інтерактивних технологій на заняттях з економіки у закладах професійної освіти. Наукові перспективи. 2022. № 2(20). С. 437-449. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7919 |
|
dc.description.abstract |
Впровадження інтерактивних форм навчання – один із найважливіших напрямів удосконалення підготовки студентів у сучасному професійному навчальному закладі. Інтерактивне навчання – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка враховує конкретні та прогнозовані цілі. Наприклад, мета: створення комфортних умов навчання, за яких студент відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність, що робить продуктивним безпосередній процес навчання.
Переваги інтерактивних методів навчання для професійної підготовки студентів у галузі економічних дисциплін визначаються такими пріоритетами: студенти засвоюють новий матеріал як активні учасники процесу навчання; майбутні фахівці здобувають навички володіння сучасними технологіями обробки інформації; виробляється вміння самостійно вивчати та аналізувати законодавчі та нормативні документи, відстежувати внесені до них зміни; оперативність та актуальність отриманої інформації: студенти вирішують складні практичні ситуації, що мають місце у практичній діяльності.
Основними атрибутами ділової гри є розподіл ролей, визначення порядку та умов гри і правил, підготовка матеріалів і документів, які будуть використовуватися під час гри. Заняття, що проводяться у формі ділової гри, викликають інтерес у студентів, оскільки дозволяють в ігровій формі виконувати різні ролі, часто недоступні у житті, моделювати форми поведінки у складних ситуаціях, приймати рішення, отримати досвід роботи у команді.
Методика організації і проведення заняття у формі лекції-дискусії передбачає створення таких умов діяльності слухачів, яка сприяє підвищенню їх пізнавальної активності, більш інтенсивно впливає на процес засвоєння нових знань за рахунок участі кожного студента в обговоренні поставлених питань. Лекція-дискусія дозволяє систематизувати розрізнені відомості з обговорюваної проблеми, побудувати чітку «картину світу» з теми, що обговорюється.
Інтерактивне навчання має низку переваг для формування професійних компетентності у студентів закладів професійної освіти. Під час дослідження розроблено методику проведення заняття з теми «Безробіття та її регулювання» навчальної дисципліни «Основи економічної теорії» з використанням інтерактивної форми навчання лекція-дискусія, визначено зміст, етапи і завдання для проведення лекції-дискусії. А також визначено критерії оцінки ігрової та дискусійної діяльності студентів. |
ru |
dc.description.abstract |
The introduction of interactive forms of education is one of the most important areas of improving student training in a modern vocational school. Interactive learning is a special form of organization of cognitive activity that takes into account specific and predictable goals. For example, the goal: to create comfortable learning conditions in which the student feels his success, intellectual ability, which makes productive the immediate learning process.
The advantages of interactive teaching methods for professional training of students in the field of economic disciplines are determined by the following priorities: students learn new material as active participants in the learning process; future specialists acquire skills of modern information processing technologies; the ability to independently study and analyze legislative and regulatory documents, track changes made to them; efficiency and relevance of the received information: students solve complex practical situations that take place in practical activities.
The main attributes of the business game are the distribution of roles, determining the order and conditions of the game and the rules, preparation of materials and documents that will be used during the game. Classes conducted in the form of a business game are of interest to students because they allow them to play various roles, often inaccessible in life, to model behaviors in difficult situations, to make decisions, to gain experience in teamwork.
The method of organizing and conducting classes in the form of lectures and discussions involves creating such conditions for students, which helps to increase their cognitive activity, more intensively affects the process of learning new knowledge through the participation of each student in discussing issues. Lecture-discussion allows you to systematize disparate information on the issue under discussion, to build a clear "picture of the world" on the topic under discussion.
Interactive learning has a number of advantages for the formation of professional competencies in students of vocational education institutions. During the research the method of conducting a lesson on "Unemployment and its regulation" of the discipline "Fundamentals of Economic Theory" using an interactive form of lecture-discussion, identified the content, stages and objectives for the lecture-discussion. The criteria for evaluating students' play and discussion activities are also defined. |
|
dc.publisher |
Громадська наукова організація «Всеукраїнська Асамблея докторів наук
з державного управління»
Громадська організація «Асоціація науковців України»
у рамках роботи Видавничої групи «Наукові перспективи» |
ru |
dc.subject |
Кафедра професійної освіти |
ru |
dc.subject |
інтерактивне навчання |
ru |
dc.subject |
економічні дисципліни |
ru |
dc.subject |
сучасні технології |
ru |
dc.subject |
ділова гра |
ru |
dc.subject |
дискусія |
ru |
dc.title |
Методичні аспекти впровадження інтерактивних технологій на заняттях з економіки у закладах професійної освіти |
ru |
dc.title.alternative |
METHODOLOGICAL ASPECTS OF IMPLEMENTATION OF INTERACTIVE TECHNOLOGIES IN ECONOMICS CLASSES IN VOCATIONAL EDUCATION INSTITUTIONS |
ru |
dc.type |
Article |
ru |