DSpace Repository

ЦЕНТРИ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЯК ОДНА З ОЗНАК ПУБЛІЧНОСТІ ВЛАДИ

Show simple item record

dc.contributor.author Стукан, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-02-21T08:43:29Z
dc.date.available 2022-02-21T08:43:29Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Стукан Т. ЦЕНТРИ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЯК ОДНА З ОЗНАК ПУБЛІЧНОСТІ ВЛАДИ. Таврійський науковий вісник. Серія: Публічне управління та адміністрування, (3), 2021, С. 131-137. https://doi.org/10.32851/tnv-pub.2021.3.18 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7913
dc.description.abstract У статті проаналізовано стан розвитку мережі Центрів надання адміністративних послуг від прийняття Закону України «Про адміністративні послуги» у 2013 р. і дотепер. Визначено, що Центри в Україні функціонують за організаційно-правовими формами зі статусом постійно діючого робочого органу та як створений структурний підрозділ при виконавчому органі рад. Досліджено наявну кількість Центрів, що діють сьогодні на всій території країни й у розрізі окремих областей. Визначено, що мережа Центрів надання адміністративних послуг в Україні розвивається не тільки за рахунок внутрішнього ресурсу, а й із залученням до цього процесу ресурсу міжнародних програм та організацій. Встановлено основні переваги розвитку мережі ЦНАПів в Україні. У статті згруповано інформацію по кожній області щодо діяльності Центрів, які були відкриті у межах реалізації Програми ЄС «U-LEAD з Європою» у період із 2018–2021 рр. Охарактеризовано функціональні можливості звичайного, міськрайонного, мобільного та міжмуніципального Центрів надання адміністративних послуг, що здійснюють свою діяльність в Україні. Здійснено оцінку розвитку системи адміністративних послуг на регіональному рівні на прикладі Херсонської області. Досліджено Національну веб-платформу центрів надання адміністративних послуг, яка створена на початку 2021 р. Міністерством цифрової трансформації для зручності громадян та покращення якості надання послуг. Визначено переваги такого онлайн-майданчику, які полягають у тому, що громадяни можуть швидко та легко отримати послуги, які надають загальнодержавні та місцеві органи влади, а працівники ЦНАПів – покращити якість надання адмінпослуг. У ході проведеного дослідження та враховуючи протиепідеміологічні заходи, які діють у країні у зв’язку з поширенням COVID-19, з’ясовано, що слід поступово переходити до трансформації публічних інституцій і використання цифрових (електронних) послуг населенням, що дозволить сформувати безпечне середовище для клієнтів. ru
dc.publisher Херсонський державний аграрно-економічний університет ru
dc.subject децентралізація ru
dc.subject територіальні громади
dc.subject адміністративні послуги
dc.subject мережа ЦНАПів
dc.subject цифрові послуги
dc.subject Кафедра публічного управління та права
dc.title ЦЕНТРИ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЯК ОДНА З ОЗНАК ПУБЛІЧНОСТІ ВЛАДИ ru
dc.title.alternative Centers for provision of administrative services as one of the signs of government publicity ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account