dc.contributor.author |
Стукан, Тетяна Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-18T14:19:22Z |
|
dc.date.available |
2022-02-18T14:19:22Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Стукан Т.М. Розвиток нових форм туристичного бізнесу у XXI столітті. Актуальні проблеми науки, освіти і технологій: теорія і практика: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 8 лютого 2022 р.): у 2 ч. Полтава: ЦФЕНД, 2022. Ч. 2. С. 27-29. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7900 |
|
dc.description.abstract |
Серед нових форм туристичного бізнесу, які у XXI столітті отримали популярність
є глемпінг, чемпінг, slow-туризм, авторські тури, віртуальні подорожі. Режим
самоізолації, який у 2020-2021 рр. став актуальний у світі посилив потребу у
проведенні більше вільного часу на природі. Це обумовило виникнення такого виду
туризму як «гламурний кемпінг», де можна проживати, з одного боку, у
максимально природному середовищі, а з іншого – у дуже комфортних у порівнянні
з традиційними наметами умовах. |
|
dc.publisher |
Центр фінансово-економічних наукових досліджень |
ru |
dc.subject |
гламурний кемпінг |
|
dc.subject |
champing |
|
dc.subject |
slow travel |
|
dc.subject |
Кафедра публічного управління та права |
|
dc.title |
Розвиток нових форм туристичного бізнесу у XXI столітті |
ru |
dc.type |
Article |
ru |