Репозиторий Dspace

Розвиток нових форм туристичного бізнесу у XXI столітті

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Стукан, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-02-18T14:19:22Z
dc.date.available 2022-02-18T14:19:22Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Стукан Т.М. Розвиток нових форм туристичного бізнесу у XXI столітті. Актуальні проблеми науки, освіти і технологій: теорія і практика: збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 8 лютого 2022 р.): у 2 ч. Полтава: ЦФЕНД, 2022. Ч. 2. С. 27-29. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7900
dc.description.abstract Серед нових форм туристичного бізнесу, які у XXI столітті отримали популярність є глемпінг, чемпінг, slow-туризм, авторські тури, віртуальні подорожі. Режим самоізолації, який у 2020-2021 рр. став актуальний у світі посилив потребу у проведенні більше вільного часу на природі. Це обумовило виникнення такого виду туризму як «гламурний кемпінг», де можна проживати, з одного боку, у максимально природному середовищі, а з іншого – у дуже комфортних у порівнянні з традиційними наметами умовах.
dc.publisher Центр фінансово-економічних наукових досліджень ru
dc.subject гламурний кемпінг
dc.subject champing
dc.subject slow travel
dc.subject Кафедра публічного управління та права
dc.title Розвиток нових форм туристичного бізнесу у XXI столітті ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись