Abstract:
Розвиток діяльності українських річкових портів можливий завдяки розширенню
номенклатури логістичних послуг, що надаються.
Для успішного функціонування, підвищення якості обслуговування, повного задово-
лення попиту на роботи й послуги, пов’язані з перевезеннями й перевантаженнями на вну-
трішніх водних шляхах України, а також для визначення стратегії подальшого розвитку
підприємства існує доцільність у створенні логістичних центрів.
У статті розглядаються питання, пов’язані зі створенням на підприємстві логістич-
ного центру з удосконаленням вантажної роботи, яке спрямовано на повне задоволення
попиту на перевезення вантажів, підвищення якості надання послуг і розвиток підприєм-
ницької діяльності.
Для здійснення перевантаження та зберігання матеріалів на території підприємства
передбачається будівництво нового відкритого складського майданчика з монолітним
цементобетонним покриттям і системою дощоприймальних колодязів і лотків, розта-
шованого на території причалу, обладнаного крановими коліями й залізничними шляхами.
Метою дослідження є розрахунок у програмному комплексі «Ліра САПР 2019» моно-
літної цементобетонної плити відкритого складського майданчика, розташованого на
одному планувальному рівні з автомобільною дорогою.
Конструювання покриття виконувалось з урахуванням величини й характеру прикла-
дання навантажень, кліматичних, гідрологічних, санітарно-гігієнічних вимог, а також
наявності місцевих будівельних матеріалів.
Проєктування монолітного цементобетонного покриття здійснюють згідно із чин-
ними будівельними нормами в такій послідовності:
1. Збір необхідних даних для розрахунку (навантаження, об’ємно-конструктивні
рішення).
2. Розрахунок армування плити.
3. Розробка робочих креслень розрахованої конструкції.
Результати проведених досліджень використані під час розробки проєктно-кошто-
рисної документації.