Репозиторий Dspace

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВЗАЄМОДІЇ ІНТЕРНЕТ-ПІДПРИЄМСТВ З СПОЖИВАЧАМИ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Нікітенко, Катерина Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-02-04T11:59:09Z
dc.date.available 2022-02-04T11:59:09Z
dc.date.issued 2021-12
dc.identifier.citation Нікітенко К.С. Особливості організації взаємодії інтернет-підприємств з споживачами товарів і послуг. Таврiйський науковий вiсник. Серiя: Eкoноміка. Херсон, 2021. Вип. 10. С. 70-77.
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7855
dc.description.abstract Сучасний розвиток економічних відносин, їх глобальний характер з одного боку та роз- виток інформаційно-комунікаційних технологій, з іншого, зумовили появу специфічної фор- ми цих відносин – електронного бізнесу та електронної комерції. Суб'єкти ринку швидко освоюють нові можливості організації бізнес-комунікацій та активно включаються до електронного бізнес-середовища. Це призводить до того, що доступ до інформаційних технологій стає не просто конкурентною перевагою, а необхідною умовою функціонуван- ня суб'єктів ринку. Однак, незважаючи на бурхливий розвиток електронних бізнес-комуні- кацій, існує велика кількість проблем, що стримують інтеграцію національної економіки у світовий економічний електронний простір. Великі корпорації, що мають значні обсяги експорту та великі зовнішньоекономічні зв'язки, просто не можуть дозволити собі зали- шитися поза простором сучасного світового ринку, в якому дедалі більша частка почи- нає припадати на його електронну частину. Великі обсяги продажів дозволяють навіть у разі реалізації на перших етапах незначної частини виробленої продукції забезпечува- ти економічну ефективність своїх електронних майданчиків. На сьогоднішній день сег- менти електронної комерції – business-to-business (B2B) та business-to-consumer (B2C) є найбільш освоєними і є відповідно сферою укладання електронних підприємницьких угод між суб'єктами господарювання. У статті розглядаються причини, через які потенціал електронної комерції в Україні не повністю реалізований та основні фактори зростання Інтернет-торгівлі в нашій країні. ru
dc.publisher Херсонський державний аграрно-економічний університет ru
dc.subject e-commerce ru
dc.subject вітчизняний ринок електронної комерції
dc.subject Інтернет-підприємство
dc.subject електронний бізнес
dc.subject споживчий сектор (B2C)
dc.subject Кафедра економіки та фінансів
dc.title ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВЗАЄМОДІЇ ІНТЕРНЕТ-ПІДПРИЄМСТВ З СПОЖИВАЧАМИ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ ru
dc.type Article


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись