DSpace Repository

СТВОРЕННЯ МЕРЕЖІ БІЗНЕС-КЛУБІВ ЯК ОДИН З АЛЬТЕРНАТИВНИХ НАПРЯМІВ РОЗВИТКУ МОЛОДІЖНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА

Show simple item record

dc.contributor.author Алєщенко, Людмила Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-01-10T06:53:11Z
dc.date.available 2022-01-10T06:53:11Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Алєщенко Л.О. СТВОРЕННЯ МЕРЕЖІ БІЗНЕС-КЛУБІВ ЯК ОДИН З АЛЬТЕРНАТИВНИХ НАПРЯМІВ РОЗВИТКУ МОЛОДІЖНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА. Таврiйський науковий вiсник. Серiя: Eкoноміка. Херсон, 2021. Вип. 9. С. 33-39.
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7751
dc.description.abstract Розвиток молодіжного підприємництва в країні може стати одним зі шляхів вирішен- ня низки соціально-економічних проблем, таких як створення робочих місць, скорочення рівня безробіття, підготовка кваліфікаційних кадрів. Водночас цей вид бізнесу є досить непопулярним. Основними причинами цього є не лише недостатня підтримка як на регі- ональному, так і на державному рівні, а й відсутність у більшості регіонів країни плат- форм для молодих людей, за допомогою яких вони могли б отримувати актуальні знання й навички, обмінюватися інформацією, розробляти власні ідеї, отримувати консультації експертів. Одним з альтернативних напрямів популяризації ведення молодіжного бізнесу може стати створення всеукраїнської мережі бізнес-клубів. Його специфіка і технологія організації роботи полягатимуть у системному підході до вирішення проблеми пошуку розроблення інноваційних та бізнес-проєктів на стадіях seed та pre-seed. Молодіжні ін- новаційні проєкти зможуть отримувати всебічну допомогу: фінансову, консультаційну, інформаційну та організаційну. Такий комплексний підхід дасть змогу сприяти активіза- ції залучення молоді до підприємницької діяльності. Основною метою статті є обґрунту- вання доцільності створення мережі бізнес-клубів як одного з альтернативних напрямів розвитку молодіжного підприємництва. Аспект наукової новизни проведених досліджень полягає в обґрунтуванні необхідності створення всеукраїнської мережі бізнес-клубів, метою роботи якої має стати об’єднання молодих енергійних людей, які б володіли ак- туальними знаннями та прогресивним мисленням для започаткування успішного бізнесу. У дослідженні розроблено основні концептуальні положення створення цієї мережі, структуру й механізми її формування, сформульовано основні результати. ru
dc.publisher Херсонський державний аграрно-економічний університет
dc.subject молодіжне підприємництво ru
dc.subject підтримка молодіжного бізнесу ru
dc.subject бізнес-клуби ru
dc.subject бізнес-інкубатори ru
dc.subject стейк холдери ru
dc.title СТВОРЕННЯ МЕРЕЖІ БІЗНЕС-КЛУБІВ ЯК ОДИН З АЛЬТЕРНАТИВНИХ НАПРЯМІВ РОЗВИТКУ МОЛОДІЖНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ru
dc.title.alternative CREATION OF A NETWORK OF BUSINESS CLUBS AS ONE OF THE ALTERNATIVE DIRECTIONS OF YOUTH ENTREPRENEURSHIP DEVELOPMENT ru
dc.type Article


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account