dc.contributor.author |
Алєщенко, Людмила Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-10T06:53:11Z |
|
dc.date.available |
2022-01-10T06:53:11Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Алєщенко Л.О. СТВОРЕННЯ МЕРЕЖІ БІЗНЕС-КЛУБІВ ЯК ОДИН З АЛЬТЕРНАТИВНИХ НАПРЯМІВ РОЗВИТКУ МОЛОДІЖНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА. Таврiйський науковий вiсник. Серiя: Eкoноміка. Херсон, 2021. Вип. 9. С. 33-39. |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7751 |
|
dc.description.abstract |
Розвиток молодіжного підприємництва в країні може стати одним зі шляхів вирішен- ня низки соціально-економічних проблем, таких як створення робочих місць, скорочення
рівня безробіття, підготовка кваліфікаційних кадрів. Водночас цей вид бізнесу є досить
непопулярним. Основними причинами цього є не лише недостатня підтримка як на регі- ональному, так і на державному рівні, а й відсутність у більшості регіонів країни плат- форм для молодих людей, за допомогою яких вони могли б отримувати актуальні знання
й навички, обмінюватися інформацією, розробляти власні ідеї, отримувати консультації
експертів. Одним з альтернативних напрямів популяризації ведення молодіжного бізнесу
може стати створення всеукраїнської мережі бізнес-клубів. Його специфіка і технологія
організації роботи полягатимуть у системному підході до вирішення проблеми пошуку
розроблення інноваційних та бізнес-проєктів на стадіях seed та pre-seed. Молодіжні ін- новаційні проєкти зможуть отримувати всебічну допомогу: фінансову, консультаційну,
інформаційну та організаційну. Такий комплексний підхід дасть змогу сприяти активіза- ції залучення молоді до підприємницької діяльності. Основною метою статті є обґрунту- вання доцільності створення мережі бізнес-клубів як одного з альтернативних напрямів
розвитку молодіжного підприємництва. Аспект наукової новизни проведених досліджень
полягає в обґрунтуванні необхідності створення всеукраїнської мережі бізнес-клубів,
метою роботи якої має стати об’єднання молодих енергійних людей, які б володіли ак- туальними знаннями та прогресивним мисленням для започаткування успішного бізнесу.
У дослідженні розроблено основні концептуальні положення створення цієї мережі,
структуру й механізми її формування, сформульовано основні результати. |
ru |
dc.publisher |
Херсонський державний аграрно-економічний університет |
|
dc.subject |
молодіжне підприємництво |
ru |
dc.subject |
підтримка молодіжного бізнесу |
ru |
dc.subject |
бізнес-клуби |
ru |
dc.subject |
бізнес-інкубатори |
ru |
dc.subject |
стейк холдери |
ru |
dc.title |
СТВОРЕННЯ МЕРЕЖІ БІЗНЕС-КЛУБІВ ЯК ОДИН З АЛЬТЕРНАТИВНИХ НАПРЯМІВ РОЗВИТКУ МОЛОДІЖНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА |
ru |
dc.title.alternative |
CREATION OF A NETWORK OF BUSINESS CLUBS AS ONE OF THE ALTERNATIVE DIRECTIONS OF YOUTH ENTREPRENEURSHIP DEVELOPMENT |
ru |
dc.type |
Article |
|