DSpace Repository

Формування партнерських відносин підприємницької діяльності у сфері малого та середнього бізнесу

Show simple item record

dc.contributor.author Нікітенко, Катерина Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-01-04T10:07:19Z
dc.date.available 2022-01-04T10:07:19Z
dc.date.issued 2021-12-10
dc.identifier.citation Нікітенко К.С. Формування партнерських відносин підприємницької діяльності у сфері малого та середнього бізнесу. Бізнес-інформ. 2021. №10. С. 253-261. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7711
dc.description.abstract Малий і середній бізнес у більшості країн становить пріоритетну частину економіки, сприятливо впливає на рівень зайнятості, наповнює дер- жавні та локальні бюджети. Розвиток цієї форми підприємницької діяльності ускладнюється низкою проблем, серед яких: високий ступінь не- визначеності та ризиків, коливання попиту, нестача фінансових інструментів для формування стартового капіталу, адміністративні бар’єри, корупція та інше. Наявність проблем обумовлює актуальність пошуку шляхів розвитку, одним із яких є формування оптимальних моделей парт- нерських відносин для максимізації конкурентних переваг, що і є метою статті. Інформаційною базою дослідження є законодавча база ряду країн, міжнародні нормативні акти, дані міжнародних наукових платформ, офіційна статистика. Для досягнення поставленої мети використано методи наукового пізнання: теоретичного узагальнення, емпіричного аналізу, абстрагування, експертного оцінювання, візуалізації. У роботі проаналізовано найбільш суттєві проблеми, властиві малому та середньому бізнесу, виявлено передумови їх подальшого розвитку. Обґрунто- вано необхідність розробки наукових і прикладних підходів до формування оптимальної моделі партнерських відносин, заснованих на досягненні конкурентних переваг. Сформовано етапи даного процесу, серед яких: методичний підхід до визначення партнерів, що заснований на виділенні й оцінці конкурентних переваг, які створюються в процесі реалізації партнерства; підхід до вибору найбільш оптимальної моделі партнерських відносин, що базується на побудові матриці відповідності моделі створюваним нею результатам; модель процесу моніторингу функціональ- ності партнерських відношень. Подальший розвиток тематики буде здійснюватися в напрямку формування науково-методичного підходу до визначення синергетичного ефекту, який може виникати в результаті інтеграції малих і середніх підприємств. ru
dc.publisher Харківський національний економічний університет ru
dc.subject підприємницька діяльність ru
dc.subject малий і середній бізнес
dc.subject партнерські відносини
dc.subject інтеграція
dc.subject конкурентні переваги
dc.subject Кафедра економіки та фінансів
dc.title Формування партнерських відносин підприємницької діяльності у сфері малого та середнього бізнесу ru
dc.title.alternative Formation of partnerships in small and middle business ru
dc.type Article


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account