DSpace Repository

Інтелектуальний бізнес, як головний фактор формування інформаційного суспільства.

Show simple item record

dc.contributor.author Морозова, Ольга Григорівна
dc.date.accessioned 2022-01-03T18:23:35Z
dc.date.available 2022-01-03T18:23:35Z
dc.date.issued 2021-10-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7699
dc.description.abstract У сьогоднішньому інтелектуальному бізнесі, для того, щоб не втратити економічної конкурентоздатності, робляться зусилля для того, аби спільно сформувати соціальну науку для технологічних цілей. Виділені для цього кошти витрачаються на те, щоб дослідити умови, за яких нова технологія може бути прийнятною, а люди могли б досить успішно пристосуватися до неї. Питання соціальних цілей, дослідження можливостей для звільнюючої, належної технології, оцінка етичних чи культурних вимірів нової технології ці питання досі не сприймаються як пріоритетні. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Херсонський державний аграрно-економічний університет ru
dc.subject Кафедра економіки та фінансів ru
dc.title Інтелектуальний бізнес, як головний фактор формування інформаційного суспільства. ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account