Abstract:
В статті досліджено стан бізнесу в період пандемії. У процесі дослідження з'ясувалися наступні тенденції: з приходом карантину більшість споживачів стали біднішими; зниження обсягів доходів не завжди призводить до зменшення витрат; з настанням пандемії бізнес почав адаптацію до нових реалій шляхом впровадження інновацій в способах комунікації з клієнтами і освоюючи нові канали продажів. Встановлено, що пандемія COVID-19 доповнила картину масивних змін у бізнесі та бути «Діджитал» стало обов'язковим і справжнім лідером цифрової трансформації стали не СЕО, не СТО, а COVID-19. Застосування адаптивного інтелекту в поєднанні з креативним мисленням, допомогло багатьом власникам бізнесу не просто втриматися на ринку, а й відкрити нові горизонти. Розглянуто підхід «Трьох горизонтів» зростання бізнесу, ідея якого полягає в тому, щоб описати і проаналізувати можливості для зростання, а також знайти конкретні ідеї і помістити їх в потрібний горизонт. Визначено переваги розвитку діджиталізації бізнесу після COVID-19, а саме: перевагу в ефективності; перевага в продуктивності; перевага безпеки; перевага для клієнтів; перевага гнучкості.