dc.contributor.author |
Нікітенко, Катерина Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-28T17:54:25Z |
|
dc.date.available |
2021-12-28T17:54:25Z |
|
dc.date.issued |
2021-03-24 |
|
dc.identifier.citation |
Нікітенко, К. (2021). РОЛЬ ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ В ПІДВИЩЕННІ ЯКОСТІ ВЗАЄМОДІЇ ДЕРЖАВИ, БІЗНЕСУ ТА СУСПІЛЬСТВА. Економіка та суспільство, (24). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-24-17 |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7616 |
|
dc.description.abstract |
В статті визначено ролі електронної торгівлі в підвищенні якості взаємодії держави, бізнесу та суспіль- ства. Розглянуто класифікації моделей електронного бізнесу в Україні та досліджено особливостей моделей системи «бізнес для бізнесу». Встановлено, що через низьку вартість введення в експлуатацію електронної вітрини в інтернет-магазині електронна комерція користується великим попитом серед продавців, які працю- ють з кінцевим споживачем, що дозволяє організувати персоналізовані стосунки з покупцем через особистий кабінет, систему зворотного зв’язку та особисту технічну підтримку, яка, в свою чергу, отримує можливість швидкого пошуку необхідних товарів за допомогою системи фільтрів, вбудованих на сайт. Доведено, що мож- ливості розвитку електронної комерції в Україні далеко не вичерпані. Сьогодні компанії не зможуть повністю конкурувати, якщо не використовуватимуть Інтернет у своїй діяльності та інструменти електронної комерції. |
ru |
dc.publisher |
Видавничий дім "Гельветика" |
|
dc.subject |
електронна торгівля |
ru |
dc.subject |
електронна комерція |
|
dc.subject |
цифровізація |
|
dc.subject |
бізнес |
|
dc.subject |
Кафедра економіки та фінансів |
|
dc.title |
РОЛЬ ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ В ПІДВИЩЕННІ ЯКОСТІ ВЗАЄМОДІЇ ДЕРЖАВИ, БІЗНЕСУ ТА СУСПІЛЬСТВА |
ru |
dc.title.alternative |
THE ROLE OF E-COMMERCE IMPROVING THE QUALITY
OF INTERACTION STATE, BUSINESS AND SOCIETY |
ru |
dc.type |
Article |
|