Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дементьєва, Ольга Іванівна | |
dc.contributor.author | Стасюк, Аліна | |
dc.date.accessioned | 2021-12-28T13:27:04Z | |
dc.date.available | 2021-12-28T13:27:04Z | |
dc.date.issued | 2021-03-21 | |
dc.identifier.citation | Дементьєва О.І., Стасюк А. Комплексний благоустрій дошкільних навчальних закладів. «Раціональне використання біоресурсів та охорона навколишнього середовища». Матеріали наукової Інтернет-конференції молодих вчених, аспірантів та студентів. 17 - 19 березня 2021 р. С. 110-113 | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7612 | |
dc.description.abstract | Зелені насадження міста входять до складу комплексної зеленої зони – єдиної системи взаємозалежних елементів ландшафту міста, що забезпечує комплексне вирішення питань озеленення й відновлення території, охорони природи й рекреації, спрямованої на поліпшення умов праці, побуту й відпочинку населення [1]. Зелені насадження населених пунктів, як важливі елементи природного середовища та культурної спадщини використовуються відповідно до їх функціонального призначення для забезпечення сприятливих умов життєдіяльності людини на засадах їх раціонального використання та охорони з урахуванням вимог, передбачених законодавством. Важливим показником для оцінки забезпеченості міста зеленими насадженнями є норма озеленення – площа озеленених територій загального користування, яка припадає на одного мешканця. Червоною стрічкою в даному контексті проходить роль зелених зон в благоустрої місць відпочинку населення та територій навчальних закладів, особливо дошкільних | ru |
dc.publisher | ХДАЕУ | ru |
dc.subject | озеленення, дизайн ландшафту, деревні рослини, квіткові рослини | ru |
dc.title | Комплексний благоустрій дошкільних навчальних закладів | ru |
dc.type | Thesis | ru |