dc.contributor.author |
Мухіна, Ірина |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-28T12:48:56Z |
|
dc.date.available |
2021-12-28T12:48:56Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Мухіна І.А. Доброчесність закладів вищої освіти при просуванні освітнього продукту на ринку освітніх послуг, Матеріали Міжнародної науково-методичної конференції «Університетська освіта і наука: традиції та інновації», UESTI-2021. – Харків: Видавництво ТОВ «Стильна типогграфія», 2021. С. 174-175 |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7607 |
|
dc.description.abstract |
Сучасні освітні заклади не можуть працювати, не враховуючи зростаючої конкуренції на
ринку освітніх послуг. Тому потребують маркетингової діяльності як і будь-які інші суб’єкти
ринкового середовища. Адаптація маркетингових стратегій до ринку освітніх послуг,
представляється актуальною економічною проблемою. Разом з цим, виникає питання
доброчесності закладів по відношенню до споживачів при просуванні ними свого
специфічного продукту. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка |
ru |
dc.subject |
освітні заклади |
ru |
dc.subject |
погіршенням демографічної ситуації |
ru |
dc.subject |
дискредитації іміджу вищих навчальних закладів |
ru |
dc.subject |
зниження якості освіти |
ru |
dc.subject |
обсяг навантаження |
ru |
dc.subject |
Кафедра економіки та фінансів |
ru |
dc.title |
Доброчесність закладів вищої освіти при просуванні освітнього продукту на ринку освітніх послуг |
ru |
dc.type |
Thesis |
ru |