Репозиторий Dspace

Доброчесність закладів вищої освіти при просуванні освітнього продукту на ринку освітніх послуг

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Мухіна, Ірина
dc.date.accessioned 2021-12-28T12:48:56Z
dc.date.available 2021-12-28T12:48:56Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Мухіна І.А. Доброчесність закладів вищої освіти при просуванні освітнього продукту на ринку освітніх послуг, Матеріали Міжнародної науково-методичної конференції «Університетська освіта і наука: традиції та інновації», UESTI-2021. – Харків: Видавництво ТОВ «Стильна типогграфія», 2021. С. 174-175 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7607
dc.description.abstract Сучасні освітні заклади не можуть працювати, не враховуючи зростаючої конкуренції на ринку освітніх послуг. Тому потребують маркетингової діяльності як і будь-які інші суб’єкти ринкового середовища. Адаптація маркетингових стратегій до ринку освітніх послуг, представляється актуальною економічною проблемою. Разом з цим, виникає питання доброчесності закладів по відношенню до споживачів при просуванні ними свого специфічного продукту. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка ru
dc.subject освітні заклади ru
dc.subject погіршенням демографічної ситуації ru
dc.subject дискредитації іміджу вищих навчальних закладів ru
dc.subject зниження якості освіти ru
dc.subject обсяг навантаження ru
dc.subject Кафедра економіки та фінансів ru
dc.title Доброчесність закладів вищої освіти при просуванні освітнього продукту на ринку освітніх послуг ru
dc.type Thesis ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись