DSpace Repository

Формування лояльності споживачів до бренду як фактор конкурентного успіху виробника

Show simple item record

dc.contributor.author Боліла, Світлана
dc.date.accessioned 2021-12-27T22:08:34Z
dc.date.available 2021-12-27T22:08:34Z
dc.date.issued 2021-11-24
dc.identifier.citation Боліла С.Ю. Формування лояльності споживачів до бренду як фактор конкурентного успіху виробника.Обліково-аналітичне забезпечення управління бізнес-процесами підприємства: збірник тез. Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція. Херсон: Книжкове видавництво ФОП Вишемирський В.С., 2021. С..384-385 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7586
dc.language.iso other ru
dc.publisher Херсонський державний аграрно-економічний університет ru
dc.subject бренд-менеджер
dc.subject маркетинг
dc.title Формування лояльності споживачів до бренду як фактор конкурентного успіху виробника ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account