Репозиторий Dspace

Формування лояльності споживачів до бренду як фактор конкурентного успіху виробника

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Боліла, Світлана
dc.date.accessioned 2021-12-27T22:08:34Z
dc.date.available 2021-12-27T22:08:34Z
dc.date.issued 2021-11-24
dc.identifier.citation Боліла С.Ю. Формування лояльності споживачів до бренду як фактор конкурентного успіху виробника.Обліково-аналітичне забезпечення управління бізнес-процесами підприємства: збірник тез. Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція. Херсон: Книжкове видавництво ФОП Вишемирський В.С., 2021. С..384-385 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7586
dc.language.iso other ru
dc.publisher Херсонський державний аграрно-економічний університет ru
dc.subject бренд-менеджер
dc.subject маркетинг
dc.title Формування лояльності споживачів до бренду як фактор конкурентного успіху виробника ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись