Репозиторий Dspace

GENESIS OF SCIENTIFIC VIEWS AT THE FORMATION AND DEVELOPMENT OF TRADE ENTREPRENEURSHIP.

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Карнаушенко, Алла
dc.date.accessioned 2021-12-22T10:32:07Z
dc.date.available 2021-12-22T10:32:07Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Карнаушенко А. С. GENESIS OF SCIENTIFIC VIEWS AT THE FORMATION AND DEVELOPMENT OF TRADE ENTREPRENEURSHIP. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка. 2021. №8, с. 5-14 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7520
dc.description Поняття «підприємництво» під впливом глобалізаційних змін, які постійно відбуваються в світі, набуває нового особливого змісту. Розвиток підприємництва стимулює до появи нових видів економічної діяльності людини, а отже, призводить до зміни його змісту та деталей його квінтесенції. Проблематика щодо суті та змісту поняття «підприємництво» є дискусійним питанням, яке довгий час залишається не узгодженим науковцями, дослідниками, економістами та підприємцями. Адже, підприємництво – це динамічний процес поступового створення багатства, яке відіграє важливу роль та є основною складовою в сучасній економіці. В статті було відображено дослідження наукових праць закордонних та вітчизняних науковців, які займалися тематикою розвитку та особливістю організації підприємництва. Науковці, в т.ч. автор дослідження, схиляються до думки, що підприємництво – це вияв економічної свободи особистості, яка має вільний вибір та можливість управляти власною зайнятістю таким чином, щоб досягти найбільшого успіху. Головною метою даного дослідження є вивчення та систематизація знань щодо підприємництва. Методологією даного дослідження є історичний підхід до теми дослідження. Суть даного підходу в тому, що потрібно дослідити історичний розвиток поняття «підприємництво». В результаті дослідження встановлено, що варто виділити шість основних теорій підприємництва, які з різних точок зору розглядають суть підприємництва. Також в дослідженні було наведено основні психологічні риси, якими повинен володіти підприємець. В статті було виявлено чотири соціальні контексти, які вказують на підприємницькі можливості особистості. Антропологічна теорія вказує на те, що на особистість впливає соціальний та культурний фактор. Теорія підприємництва на основі ресурсів наголошує на важливості зовнішніх та внутрішніх ресурсів у становленні підприємця як суб’єкта економічної діяльності. Розглядаючи історичне становлення поняття «підприємництво» встановлено, що ще в ХІІ ст. було зафіксоване перше визначення даного поняття, але основна увага економістів, науковців та підприємців до даного феномену була приділена починаючи з ХVIII ст. і до нині дане питання залишається актуальним та потребує постійної систематизації знань про нього. ru
dc.description.abstract The article represent’s the studying of scientific works of foreign and domestic scientists, who have handled the development and peculiarities of the organization of entrepreneurship. Scientists, including author of the study, tend to believe that entrepreneurship is a manifestation of economic freedom of the person, who has free choice and the ability to manage their own employment so that they could achieve the greatest success. The main purpose of this study is exploring and systematization of knowledge about entrepreneurship. The methodology of this study is a historical approach to the research topic. The point of this approach is that it is necessary to explore the historical development of the term “entrepreneurship”. As a result of the study, it was found that six main theories of entrepreneurship should be noted, which examine the essence of entrepreneurship from different points of view. The study also presents the main psychological traits which entrepreneur should have. The article identified four social contexts that indicate the entrepreneurial potential of the personality. Anthropological theory indicates that the personality is influenced by social and cultural factors. Resource-based entrepreneurship theory emphasizes the importance of external and internal resources in the formation of an entrepreneur as a subject of economic performance. Considering the historical formation of the term “entrepreneurship” it is established that the first definition of this term was recorded in the 12th century, but in the main economists, scientists and entrepreneurs focused on this phenomenon since the 18th century and until now that issue remains relevant and requires constant systematization of knowledge about it. ru
dc.language.iso en ru
dc.subject entrepreneurship ru
dc.subject enterprise activities ru
dc.subject trade entrepreneurship ru
dc.subject theory of entrepreneurship ru
dc.subject classical and neoclassical theories ru
dc.subject stages of entrepreneurship development ru
dc.title GENESIS OF SCIENTIFIC VIEWS AT THE FORMATION AND DEVELOPMENT OF TRADE ENTREPRENEURSHIP. ru
dc.title.alternative ГЕНЕЗИС НАУКОВИХ ПОГЛЯДІВ НА СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись