DSpace Repository

Глемпінг – новий тренд індустрії гостинності

Show simple item record

dc.contributor.author Бойко, Вікторія
dc.date.accessioned 2021-12-21T10:50:53Z
dc.date.available 2021-12-21T10:50:53Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Бойко, В. (2021). ГЛЕМПІНГ – НОВИЙ ТРЕНД ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (8), 22-28. https://doi.org/10.32851/2708-0366/2021.8.3 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7501
dc.description.abstract Глемпінг як напрям туристичного та готельного бізнесу в Україні отримав розвиток в останні декілька років. Сам термін означає відпочинок на природі з усіма зручностями, включаючи гарячий душ, Інтернет, смачну їжу. Можливість змінити обстановку, приді-лити увагу рідним і близьким, відкрити нові куточки рідного краю надихає туристів на поїздки в найбільш незвичайні місця, а витрати на такий тур можуть бути набагато нижчі, ніж на подорож у зарубіжні країни. У статті розглянуто поняття, принципи й концепцію глемпінгу як нового тренду індустрії гостинності, його основні види, виявлено проблеми та перспективи розвитку. Підкреслено важливість інновацій та пошуку нових креативних рішень у створенні ексклюзивного туристичного продукту в природоохорон-них територіях. Сформульовано висновки стосовно забезпечення подальшого розвитку туристичної і готельної діяльності у стилі глемпінгу. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Херсон: Видавничий дім «Гельветика» ru
dc.subject глемпінг ru
dc.subject туристичний та готельний бізнес ru
dc.subject форми відпочинку ru
dc.subject індустрія гостинності ru
dc.title Глемпінг – новий тренд індустрії гостинності ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account