dc.contributor.author |
Бойко, Вікторія |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-21T10:50:53Z |
|
dc.date.available |
2021-12-21T10:50:53Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Бойко, В. (2021). ГЛЕМПІНГ – НОВИЙ ТРЕНД ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка, (8), 22-28. https://doi.org/10.32851/2708-0366/2021.8.3 |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7501 |
|
dc.description.abstract |
Глемпінг як напрям туристичного та готельного бізнесу в Україні отримав розвиток в останні декілька років. Сам термін означає відпочинок на природі з усіма зручностями, включаючи гарячий душ, Інтернет, смачну їжу. Можливість змінити обстановку, приді-лити увагу рідним і близьким, відкрити нові куточки рідного краю надихає туристів на поїздки в найбільш незвичайні місця, а витрати на такий тур можуть бути набагато нижчі, ніж на подорож у зарубіжні країни. У статті розглянуто поняття, принципи й концепцію глемпінгу як нового тренду індустрії гостинності, його основні види, виявлено проблеми та перспективи розвитку. Підкреслено важливість інновацій та пошуку нових креативних рішень у створенні ексклюзивного туристичного продукту в природоохорон-них територіях. Сформульовано висновки стосовно забезпечення подальшого розвитку туристичної і готельної діяльності у стилі глемпінгу. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Херсон: Видавничий дім «Гельветика» |
ru |
dc.subject |
глемпінг |
ru |
dc.subject |
туристичний та готельний бізнес |
ru |
dc.subject |
форми відпочинку |
ru |
dc.subject |
індустрія гостинності |
ru |
dc.title |
Глемпінг – новий тренд індустрії гостинності |
ru |
dc.type |
Article |
ru |