dc.contributor.author |
Лишевська, Валентина |
|
dc.contributor.author |
Лишевська, Валентина |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-20T15:03:59Z |
|
dc.date.available |
2021-12-20T15:03:59Z |
|
dc.date.issued |
2021-09 |
|
dc.identifier.citation |
ННауковий журнал.Virtus: Scientific Journal.Editor-in-Chief M.A. Zhurba. 2021. № 56. С. 55-57. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7488 |
|
dc.description.abstract |
У даній роботі розглядаються структурні компоненти формування професійно-особистісного самовизначення здобувачів вищої освіти - майбутніх педагогів фізичної культури на основі аксіологічного підходу. На основі аналізу психолого-педагогічної та науково-методичної літератури представлені основні підходи і структурні компоненти професійної готовності здобувачів вищої освіти до майбутньої професії |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
NGO Sobornist (Ukraine) СPM «ASF» (Canada) |
ru |
dc.subject |
аксіологічний підхід |
ru |
dc.subject |
професійно-особистісне самовизначення |
ru |
dc.subject |
професійна компетентність |
ru |
dc.subject |
майбутні вчителі з фізичної культури. |
ru |
dc.subject |
Кафедра загальноекономічної підготовки |
ru |
dc.title |
САМОВИЗНАЧЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ НА ОСНОВІ АКСІОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ |
ru |
dc.type |
Article |
ru |