Репозиторий Dspace

САМОВИЗНАЧЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ НА ОСНОВІ АКСІОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Лишевська, Валентина
dc.contributor.author Лишевська, Валентина
dc.date.accessioned 2021-12-20T15:03:59Z
dc.date.available 2021-12-20T15:03:59Z
dc.date.issued 2021-09
dc.identifier.citation ННауковий журнал.Virtus: Scientific Journal.Editor-in-Chief M.A. Zhurba. 2021. № 56. С. 55-57. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7488
dc.description.abstract У даній роботі розглядаються структурні компоненти формування професійно-особистісного самовизначення здобувачів вищої освіти - майбутніх педагогів фізичної культури на основі аксіологічного підходу. На основі аналізу психолого-педагогічної та науково-методичної літератури представлені основні підходи і структурні компоненти професійної готовності здобувачів вищої освіти до майбутньої професії ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher NGO Sobornist (Ukraine) СPM «ASF» (Canada) ru
dc.subject аксіологічний підхід ru
dc.subject професійно-особистісне самовизначення ru
dc.subject професійна компетентність ru
dc.subject майбутні вчителі з фізичної культури. ru
dc.subject Кафедра загальноекономічної підготовки ru
dc.title САМОВИЗНАЧЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ НА ОСНОВІ АКСІОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись