Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Лишевська, Валентина | |
dc.contributor.author | Лишевська, Валентина | |
dc.date.accessioned | 2021-12-20T15:03:59Z | |
dc.date.available | 2021-12-20T15:03:59Z | |
dc.date.issued | 2021-09 | |
dc.identifier.citation | ННауковий журнал.Virtus: Scientific Journal.Editor-in-Chief M.A. Zhurba. 2021. № 56. С. 55-57. | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7488 | |
dc.description.abstract | У даній роботі розглядаються структурні компоненти формування професійно-особистісного самовизначення здобувачів вищої освіти - майбутніх педагогів фізичної культури на основі аксіологічного підходу. На основі аналізу психолого-педагогічної та науково-методичної літератури представлені основні підходи і структурні компоненти професійної готовності здобувачів вищої освіти до майбутньої професії | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | NGO Sobornist (Ukraine) СPM «ASF» (Canada) | ru |
dc.subject | аксіологічний підхід | ru |
dc.subject | професійно-особистісне самовизначення | ru |
dc.subject | професійна компетентність | ru |
dc.subject | майбутні вчителі з фізичної культури. | ru |
dc.subject | Кафедра загальноекономічної підготовки | ru |
dc.title | САМОВИЗНАЧЕННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ НА ОСНОВІ АКСІОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ | ru |
dc.type | Article | ru |