Abstract:
Зміст професійної підготовки в сучасному професійно-технічному навчальному закладі зазнає великих змін завдяки запровадженню Державних стандартів професійної освіти, метою яких є закласти основи підготовки молоді, до трудової діяльності в нових економічних умовах, сприяти вихованню і розвитку ініціативної, творчої особистості, процесу її самовизначення і самореалізації в майбутній професійній діяльності.
Зростання вимог до рівня підготовленості випускника професійної школи змушують викладачів шукати шляхи активізації пізнавальної діяльності учнів, формувати в них внутрішні потреби неперервного поповнення знань, самоосвіти.
У сфері професійної освіти нагальні завдання та перспективи розвитку визначено в Конституції України, Законах України «Про освіту», «Про професійно-технічну освіту», в Національній доктрині розвитку освіти в Україні, Концепції професійно-технічної (професійної) освіти.