DSpace Repository

Особливості створення проекту реконструкції та озеленення територій загальноосвітніх навчальних закладів

Show simple item record

dc.contributor.author Бойко, Т. О.
dc.contributor.author Дементьєва, О. І. ru
dc.date.accessioned 2020-02-21T20:09:17Z
dc.date.available 2020-02-21T20:09:17Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Бойко Т. О., Дементьєва О.І. Особливості створення проекту реконструкції та озеленення територій загальноствітніх навчальних закладів // Таврійський науковий вісник, №108, 2019, С.207-217. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/731
dc.description.abstract У статті розглянуто особливості створення проекту реконструкції зелених наса- джень Дніпровської загальноосвітньої школи. Пришкільні зелені насадження є об’єктами для навчальних занять, екскурсій, науково-дослідної роботи; забезпечують краще засвоєн- ня навчального матеріалу з дисциплін природничого напряму. Аналіз сучасного стану зеленої зони дослідженого об’єкта показав, що більшість насаджень школи має задовільний санітарно-гігієнічний стан. Проте насадження гірко- каштана звичайного потребують профілактичних заходів або видалення для збільшення декоративності зеленої зони. Також виявлено недотримання вимог ДСанПіН 5.5.2.008-01 щодо озеленення загальноосвітніх навчальних закладів. Відповідно, зелена зона потребує реконструкції та благоустрою. З метою дотримання державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу ДСан- ПіН 5.5.2.008-01 запропоновано прибрати із зеленої зони дерева та чагарники, які мають шипи й колючки: гледичію триколючкову, троянди, шипшину, барбарис звичайний. Підбір рослин для цього об’єкта здійснений відповідно до кліматичних і ґрунтових умов території. Крім того, запропоновані дерева та чагарники є досить декоративними в різні періоди року. Для оновлення й покращення зеленої зони Дніпровської загальноосвітньої школи реко- мендували висадити ялівець віргінський Glauca, тую західну сортів ‘Smaragd’, ‘Rheingold’, ‘Danica’, ‘Globosa’, ялівець звичайний ‘Depressa Aurea’ та гарноквітучі чагарники: жа- смін садовий ‘Snezhnaja Burja’, спірея японська ‘Little Princess’ – для створення зеленої огорожі. Згідно з генеральним планом реконструкції території навчального закладу, рекомендо- вано залишити посадки з Acer platanoides L., Tilia parvifolia, Fraxinus excelsior L., Platanus orientalis, Juglans regia L., Thuja occidentalis L., Armeniaca vulgaris L., Syringa vulgaris L., Ribes nigrum L. Для вирішення санітарно-гігієнічних функцій рекомендовано висадити жи- вопліт, для підвищення естетичного вигляду зеленої зони запропоновано розбити рабатки. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ДВНЗ "ХДАУ" ru
dc.subject Кафедра лісового та садово-паркового господарства ru
dc.title Особливості створення проекту реконструкції та озеленення територій загальноосвітніх навчальних закладів ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account