Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кривий, Владислав | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T11:31:56Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T11:31:56Z | |
dc.date.issued | 2021-11-18 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/7313 | |
dc.description.abstract | Сьогодення вносить певні корективи в цілі, завдання та зміст професійної освіти і стосується, зокрема необхідності перетворення її на важливий компонент культури, в межах якого відбувалася б передача і засвоєння соціокультурного досвіду та знань. Зміст вищої освіти, як зазначається у спеціальних дослідженнях, мусить стати важливим засобом духовного, соціального і політичного розвитку суб’єкта, мати гуманістичну спрямованість і втілювати в освітній простір такі чинники, як гуманізація і гуманітаризація освіти, що спираються на гнучку систему впровадження інновацій і в навчанні, й у вихованні. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Херсонський державний аграрно-економічний університет: Збірник тез за матеріалами ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Філософські обрії сьогодення»/ за ред. І. Варнавської. Херсон: ХДАЕУ, 2021. С. 130 | ru |
dc.subject | професійна освіта | ru |
dc.subject | фахівець технолог | ru |
dc.subject | спеціальні дослідження | ru |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ФІЛОСОФСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ- ТЕХНОЛОГА, ЯК АКТУАЛЬНА ПРОБЛЕМА СУЧАСНОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ | ru |
dc.type | Article | ru |