Репозиторий Dspace

ФОРМУВАННЯ ФІЛОСОФСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ- ТЕХНОЛОГА, ЯК АКТУАЛЬНА ПРОБЛЕМА СУЧАСНОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кривий, Владислав
dc.date.accessioned 2021-12-08T11:31:56Z
dc.date.available 2021-12-08T11:31:56Z
dc.date.issued 2021-11-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7313
dc.description.abstract Сьогодення вносить певні корективи в цілі, завдання та зміст професійної освіти і стосується, зокрема необхідності перетворення її на важливий компонент культури, в межах якого відбувалася б передача і засвоєння соціокультурного досвіду та знань. Зміст вищої освіти, як зазначається у спеціальних дослідженнях, мусить стати важливим засобом духовного, соціального і політичного розвитку суб’єкта, мати гуманістичну спрямованість і втілювати в освітній простір такі чинники, як гуманізація і гуманітаризація освіти, що спираються на гнучку систему впровадження інновацій і в навчанні, й у вихованні. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Херсонський державний аграрно-економічний університет: Збірник тез за матеріалами ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Філософські обрії сьогодення»/ за ред. І. Варнавської. Херсон: ХДАЕУ, 2021. С. 130 ru
dc.subject професійна освіта ru
dc.subject фахівець технолог ru
dc.subject спеціальні дослідження ru
dc.title ФОРМУВАННЯ ФІЛОСОФСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ- ТЕХНОЛОГА, ЯК АКТУАЛЬНА ПРОБЛЕМА СУЧАСНОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись