Abstract:
Статтю присвячено актуальним питанням управління конкурентоспроможністю підприємств сфери послуг. Активний розвиток сфери послуг загострює конкурентну боротьбу на всіх її рівнях, що вимагає від підприємств, зацікавлених у підвищенні ефективності своєї діяльності, забезпечення певної конкурентоспроможності, формування і розвитку конкурентних переваг з урахуванням сучасних тенденцій в управлінні, технології та організації.
Інтеграція України у світовий господарський простір веде до посилення конкуренції, зміни конкурентного середовища, значного збільшення іноземних постачальників послуг, а також інтелектуалізації даного сегмента ринкової економіки. Жорсткість конкурентної боротьби зумовлює необхідність цілеспрямованої діяльності з управління конкурентоспроможністю підприємств сфери послуг, використовуючи міжнародний і вітчизняний досвід і наукові розробки.
Дослідження питань управління конкурентоспроможністю підприємств вимагає поглиблення і розширення стосовно підприємств сфери послуг.